IRI02022

Як сприйматимуть вашу організацію залежить від tone-of-voice, яким ви говорите. Про це добре знають й вам розкажуть дві комунікаційниці Карітас Коломия: Оленка Гелетюк і Христя Яковин, які доносять інформацію в один голос.

Що таке tone-of-voice і для чого він потрібен?
Це манера комунікації, якою ви спілкуєтеся з аудиторією вашої організації, бізнесу чи особистої сторінки.
Він є дуже важливим, адже саме за ним вас будуть ідентифікувати. До того ж якщо tone-of-voice цікавий (з родзинкою) він буде притягувати читачів до ваших комунікацій.

Що потрібно, щоб розробити tone-of-voice?

  1. Визначити які цінності несе ваша організація;
    tone of voice має бути співзвучним із цінностями організації. Якщо це християнська спільнота, то у кожному дописі мають відчуватися, фоново просуватися основні мотиви та цінності. Застосуйте це правило до будь-якої іншої організації.
  2. Вивчити вашу цільову аудиторію.  В ідеалі мати сформований читацький портрет — реальну людину, яка читає ваші дописи та може дати фітбек. Потрібно дізнатися її сферу зацікавлень, рівень гумору та час, коли вона може читати ваші дописи. Це допоможе з’ясувати яким стилем краще спілкуватися з аудиторією — офіційним чи розмовним, з гумором чи навпаки й тд.
  3. Зрозуміти, як аудиторія сприймає бренд вашої організації. Потрібно мати розуміння чим займається ваша організація/бізнес/сторінка та кому це цікаво. Якщо це студенти, то нормально і навіть класно бути для них «своїм»: звертатися на “ти”, вживати сленг і т.д. Тоді у вашої аудиторії сформується враження, що ви на одній хвилі, що вони не допис читають, а зі співрозмовником балакають.

Обраного стилю варто також дотримуватися і у відео (якщо вони у вас будуть), і у розважальному контенті.

Наостанок, пам’ятайте, що навіть апостоли для свого проповідування на різних землях використовували різні мови й стилі спілкування.

«І всі вони сповнилися Духом Святим, та почали говорити іншими мовами, бо Святий Дух дав їм таку здатність.»
Діяння Апостолів 2:4

Caritas Kolomyia